+48 508 382 523

 sklep@e-common.pl

Wersje językowe
Reklamacja towaru

Formularz reklamacji towaru - pobierz

 

Produkty sprzedawane w ramach Sklepu są nowe, sprawne, z długą datą przydatności, oraz mogą być objęte gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania są wówczas podawane w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta i dołączonej do produktu.

Jeżeli po otrzymaniu produktu klient znajdzie w nim wady fabryczne, może skorzystać z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio wobec producenta produktu lub we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta).

Reklamacje powinny być składane pisemnie. Po otrzymaniu reklamacji Common Sp. z o.o. może wezwać klienta do odesłania reklamowanego produktu. Reklamację i reklamowany produkt należy przesłać przesyłką rejestrowaną na adres:

COMMON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Przemysłowa 8
27-600 Sandomierz
email: kamil.lipiec@agro-handel.pl
tel.: +48 508382523

Do odsyłanego produktu należy dołączyć kopię paragonu lub faktury dotyczącej tego zakupu. Common Sp. z o.o. nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem. Więcej informacji dostępne w Regulaminie sklepu internetowego

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium